وقتی حرف از سادگی در طراحی بروشور و طراحی کاتالوگ به میان می آید، به این معنا نیست که بخش زیادی از بروشور یا کاتالوگ شما تهی از متن و عکس باشد. بلکه منظور این است که ترکیب تصاویر، متون و رنگ ها و همچنین طول مطالب استفاده شده در بروشور(کاتالوگ) به صورتی باشد که بیننده را خسته نکند. در کنار این موضوع، سادگی در طراحی بروشور این امکان را برای شما فراهم می آورد که بروشوری جذاب تر را به مشتریان خود ارائه دهید.
جذب مخاطب بیشتر با رعایت سادگی در طراحی بروشور
با توجه به مطالبی که عنوان شد، یکی از دستاورد ها یا بهتر است بگوییم مهم ترین دستاورد رعایت سادگی در طراحی بروشور، جذب مخاطب بیشتر و در نتیجه افزایش فروش محصولات می باشد. اگر خودتان را جای مخاطب بروشور قرار دهید، متوجه خواهید شد که چه فاکتورهایی را باید برای ایجاد سادگی در طراحی بروشور و طراحی کاتالوگ در نظر بگیرید. البته لازم به ذکر است که سادگی در طراحی منحصر به بروشور و کاتالوگ نیست بلکه در طراحی بنر، پوستر و حتیکارت ویزیت نیز مثمر ثمر واقع می شود. مرحله طراحی قالب بروشور مشخص کننده میزان سادگی در طراحی بروشور می باشد. پس این مرحله از طراحی بروشور را به دقت انجام دهید.